Mercury OptiMax 250 2015 € 25.781

Mercury OptiMax 250 2015
Maak nu snel een afspraak

Deel dit product met vrienden/relaties:

<b>Beproefde motoren</b><br>

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.<br>

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie
Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor die ook nog eens duurzaam is.

Onderscheid u van de rest
Wilt u zich onderscheiden van de rest zodat anderen het nakijken
hebben? Geen probleem. Wat snelheid, vermogen en acceleratie betreft, laat de Mercury OptiMax ProXs de concurrentie ver achter zich. De Mercury OptiMax Pro XS- modellen zijn rechtstreeks afgeleid van de Mercury OptiMax-racemotoren, waarmee meer wedstrijden zijn gewonnen dan met alle andere buitenboordmerken bij elkaar.

Zuiger omhoog, zuiger omlaag
Een op- en neergaande zuiger: twee simpele slagen die het verschil in vermogen uitmaken. De 200 - 250 pk OptiMax-modellen zijn het summum van jarenlange technologische innovatie. Van meet af aan wilden we vaarliefhebbers een buitenboordmotor met een uitstekende acceleratie en topsnelheid bieden die bovendien voor een duidelijke, duurzame brandstofbesparing zorgt.

Het voordeel van een DFI-systeem
Bij het beproefde systeem voor directe brandstofinspuiting van de Mercury OptiMax vindt de meest efficiënte brandstof- en luchtvermenging plaats. De OptiMaxluchtcompressor levert efficiënt en precies de juiste hoeveelheid lucht voor een maximale verbranding. Bovendien is de OptiMax licht en onderhoudsvriendelijk. Al met al zorgt de OptiMax zo voor een flinke kostenbesparing.

SPECIFICATIES OPTIMAX 250
Vermogen 250 hp (183,88 kw)
Verplaatsing 229 kg
Toerenteller 5500-6000
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big Tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

<b>Beproefde motoren</b><br>

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.<br>

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie
Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor die ook nog eens duurzaam is.

Onderscheid u van de rest
Wilt u zich onderscheiden van de rest zodat anderen het nakijken
hebben? Geen probleem. Wat snelheid, vermogen en acceleratie betreft, laat de Mercury OptiMax ProXs de concurrentie ver achter zich. De Mercury OptiMax Pro XS- modellen zijn rechtstreeks afgeleid van de Mercury OptiMax-racemotoren, waarmee meer wedstrijden zijn gewonnen dan met alle andere buitenboordmerken bij elkaar.

Zuiger omhoog, zuiger omlaag
Een op- en neergaande zuiger: twee simpele slagen die het verschil in vermogen uitmaken. De 200 - 250 pk OptiMax-modellen zijn het summum van jarenlange technologische innovatie. Van meet af aan wilden we vaarliefhebbers een buitenboordmotor met een uitstekende acceleratie en topsnelheid bieden die bovendien voor een duidelijke, duurzame brandstofbesparing zorgt.

Het voordeel van een DFI-systeem
Bij het beproefde systeem voor directe brandstofinspuiting van de Mercury OptiMax vindt de meest efficiënte brandstof- en luchtvermenging plaats. De OptiMaxluchtcompressor levert efficiënt en precies de juiste hoeveelheid lucht voor een maximale verbranding. Bovendien is de OptiMax licht en onderhoudsvriendelijk. Al met al zorgt de OptiMax zo voor een flinke kostenbesparing.

SPECIFICATIES OPTIMAX 250
Vermogen 250 hp (183,88 kw)
Verplaatsing 229 kg
Toerenteller 5500-6000
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big Tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven