Mercury OptiMax 200 2015 € 22.381

Mercury OptiMax 200 2015
Maak nu snel een afspraak

Deel dit product met vrienden/relaties:

Beproefde motoren

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie

Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor

SPECIFICATIES OPTIMAX 200
Vermogen 200 hp (147,10 kw)
Verplaatsing 225 kg
Toerenteller 5000-5750
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

Beproefde motoren

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie

Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor

SPECIFICATIES OPTIMAX 200
Vermogen 200 hp (147,10 kw)
Verplaatsing 225 kg
Toerenteller 5000-5750
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven