U bevindt zich hier:

Mercury OptiMax 150 Pro XS 2015

€ 18.598

Mercury OptiMax 150 Pro XS 2015

KEUZE VAN DE PRO’S

OptiMax Pro XS buitenboordmotoren zijn snel van binnen naar buiten. Tweetraps directe brandstofinjectie (DFI), high-performance carbon fiber reedkleppen en aangepaste uilaattuners, werken samen om ongekende acceleratie en ongeëvenaarde topsnelheid te leveren.

Snelheid/prestaties

Het OptiMax Two-Stage Direct Injection System injecteert een continue nevel van verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder, voor constante prestaties en een ongeëvenaarde gasrespons. De Pro XS biedt bovendien een hoger toerentalbereik bij volgas, waardoor u meer propelleropties hebt om uw boot optimaal te laten presteren.

Krachtig en efficiënt

Het compacte 60-graden V6-blok verenigt de soepele prestaties van een krachtige V6-motor met een slanke, lichte vormgeving, waardoor de motor voor vrijwel elke boottype een prima keus is. Vergeleken met andere direct ingespoten motoren levert de V6 constant betere prestaties wat betreft holeshot, acceleratie in het middenbereik en topsnelheid.

SPECIFICATIES OPTIMAX 150 PRO XS Vermogen 150 hp (110,33 kw) Toerenteller 5250-5750 Displacement 2507 cc Cylinderopstelling V Aantal cylinders 6 Starting Elektrisch Alternator 756 watt Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A) Overbrengingsverhouding 1.87:1 Besturing Remote - Big Tiller Optional Brandstof UL90R Gesloten koeling N/A Motortechnologie 2 strokes direct injection Bootgewicht 195 kg

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 150 Pro XS 2015" »

Mercury OptiMax 250 2015

€ 25.781

Mercury OptiMax 250 2015

<b>Beproefde motoren</b><br>

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.<br>

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie
Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor die ook nog eens duurzaam is.

Onderscheid u van de rest
Wilt u zich onderscheiden van de rest zodat anderen het nakijken
hebben? Geen probleem. Wat snelheid, vermogen en acceleratie betreft, laat de Mercury OptiMax ProXs de concurrentie ver achter zich. De Mercury OptiMax Pro XS- modellen zijn rechtstreeks afgeleid van de Mercury OptiMax-racemotoren, waarmee meer wedstrijden zijn gewonnen dan met alle andere buitenboordmerken bij elkaar.

Zuiger omhoog, zuiger omlaag
Een op- en neergaande zuiger: twee simpele slagen die het verschil in vermogen uitmaken. De 200 - 250 pk OptiMax-modellen zijn het summum van jarenlange technologische innovatie. Van meet af aan wilden we vaarliefhebbers een buitenboordmotor met een uitstekende acceleratie en topsnelheid bieden die bovendien voor een duidelijke, duurzame brandstofbesparing zorgt.

Het voordeel van een DFI-systeem
Bij het beproefde systeem voor directe brandstofinspuiting van de Mercury OptiMax vindt de meest efficiënte brandstof- en luchtvermenging plaats. De OptiMaxluchtcompressor levert efficiënt en precies de juiste hoeveelheid lucht voor een maximale verbranding. Bovendien is de OptiMax licht en onderhoudsvriendelijk. Al met al zorgt de OptiMax zo voor een flinke kostenbesparing.

SPECIFICATIES OPTIMAX 250
Vermogen 250 hp (183,88 kw)
Verplaatsing 229 kg
Toerenteller 5500-6000
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big Tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 250 2015" »

Mercury Verado 250 2015

€ 25.031

Mercury Verado 250 2015

Fluisterstil
De Verado is voorzien van een inlaatgeluidsdemper met meerdere kamers, waardoor het totale geluidsniveau met maar liefst 14 decibel wordt verlaagd en het motorgeluid aangenamer is. Bovendien absorbeert een akoestische schuimlaag langs de bovenste en onderste motorkap de hoogfrequente geluiden van de motor en de aandrijfas, wat tot het uitstekende geluidsniveau leidt.

Soepele prestaties
De Verado is een lijnmotor en loopt daarom per definitie soepeler dan een conventioneel V-blok. Een lijnmotor is beter uitgebalanceerd omdat de cilinders achter elkaar in een lijn staan en is bovendien compacter.

Nauwkeurige besturing
Dankzij de unieke elektrohydraulische stuurbekrachtiging van de Verado treedt er geen stuurkoppel op en is een precieze besturing mogelijk.

Nagenoeg trillingsvrij
De Verado-motorophangpunten zijn tweemaal zo groot als normale ophangpunten en door de innovatieve plaatsing ervan rondom de powerhead treden er vrijwel geen motorgerelateerde trillingen op.

Ultieme controle
Het SmartCraft® Digital Throttle & Shift (DTS) systeem staat garant voor een automotive-style besturing, een supersnelle gasrespons en soepel schakelen omdat het systeem, in tegenstelling tot traditionele mechanische kabelsystemen, niet inhoudt. DTS is meer dan 50.000 uur getest en is al vier jaar in gebruik, waardoor het het meest beproefde besturingssysteem op het water is.

Volledige brandstofcontrole
SmartCraft zorgt ervoor dat bij aandrijfsystemen voor boten alles onder controle is, vooral als het gaat om brandstofbeheer. SmartCraft biedt actuele, nauwkeurige en betrouwbare informatie over actieradius, brandstofpeil en brandstofverbruik, voor meer efficiëntie.

SPECIFICATIES VERADO 250
Vermogen 250 hp (183,88 kw)
Verplaatsing 288 kg
Toerenteller 5800-6400
Displacement 2598 cc Cylinderopstelling In-line
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 882 watt
Inductiesysteem
SmartCraft DTS (Digital Throttle & Shift), supercharged with charge air cooling and electronic boost pressure control
Overbrengingsverhouding 1.85:1
Besturing Electric Hydraulic Power steering
Recommended boat transom type
508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Brandstofsysteem EFI
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Gesloten koeling N/A
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 4 stroke supercharged
Alternator type Fully regulated Belt-Driven

Toen wij van Mercury de perfecte buitenboordmotor wilden maken, namen we alles onder de loep: elk getal, elk scenario, elk detail. Het resultaat? De Verado®, ‘s werelds meest betrouwbare en meest geavanceerde aandrijfsysteem. De zescilinder Verado is uiterst betrouwbaar en biedt een superieure vaarbeleving, een ongelofelijke power en acceleratie en de stilste, soepelste prestaties die ooit door een buitenboordmotor zijn geleverd. Je moet het zelf beleven om het te geloven.

Bekijk hier meer over "Mercury Verado 250 2015" »

Mercury OptiMax 200 2015

€ 22.381

Mercury OptiMax 200 2015

Beproefde motoren

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie

Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor

SPECIFICATIES OPTIMAX 200
Vermogen 200 hp (147,10 kw)
Verplaatsing 225 kg
Toerenteller 5000-5750
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 200 2015" »

Mercury OptiMax 225 2015

€ 23.619

Mercury OptiMax 225 2015

<b>Beproefde motoren</b><br>

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.<br><br>

<b>Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie</b><br>

Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties.

Onderscheid u van de rest Wilt u zich onderscheiden van de rest zodat anderen het nakijken hebben? Geen probleem. Wat snelheid, vermogen en acceleratie betreft, laat de Mercury OptiMax ProXs de concurrentie ver achter zich. De Mercury OptiMax Pro XS- modellen zijn rechtstreeks afgeleid van de Mercury OptiMax-racemotoren, waarmee meer wedstrijden zijn gewonnen dan met alle andere buitenboordmerken bij elkaar.

Zuiger omhoog, zuiger omlaag
Een op- en neergaande zuiger: twee simpele slagen die het verschil in vermogen uitmaken. De 200 - 250 pk OptiMax-modellen zijn het summum van jarenlange technologische innovatie. Van meet af aan wilden we vaarliefhebbers een buitenboordmotor met een uitstekende acceleratie en topsnelheid bieden die bovendien voor een duidelijke, duurzame brandstofbesparing zorgt.

Het voordeel van een DFI-systeem Bij het beproefde systeem voor directe brandstofinspuiting van de Mercury OptiMax vindt de meest efficiënte brandstof- en luchtvermenging plaats. De OptiMaxluchtcompressor levert efficiënt en precies de juiste hoeveelheid lucht voor een maximale verbranding. Bovendien is de OptiMax licht en onderhoudsvriendelijk. Al met al zorgt de OptiMax zo voor een flinke kostenbesparing.


SPECIFICATIES OPTIMAX 225
Vermogen 225 hp (165,49 kw)
Verplaatsing 225 kg
Toerenteller 5000-5750
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Digitaal gassysteem Ja
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 225 2015" »

Mercury Verado 350 2015

€ 35.961

Mercury Verado 350 2015

SPECIFICATIES VERADO 350
Vermogen 350 hp (257,43 kw)
Verplaatsing 303 kg
Cylinderopstelling In-line
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 882 watt
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Electro-hydraulic power steering
Fuel type Gasoline
SmartCraft Ja
Digitaal gassysteem Ja
Gesloten koeling N/A
Motortechnologie 4 stroke supercharged

Bekijk hier meer over "Mercury Verado 350 2015" »

Mercury Verado 200 2015

€ 21.415

Mercury Verado 200 2015

Fluisterstil
De Verado is voorzien van een inlaatgeluidsdemper met meerdere kamers, waardoor het totale geluidsniveau met maar liefst 14 decibel wordt verlaagd en het motorgeluid aangenamer is. Bovendien absorbeert een akoestische schuimlaag langs de bovenste en onderste motorkap de hoogfrequente geluiden van de motor en de aandrijfas, wat tot het uitstekende geluidsniveau leidt.

Soepele prestaties
De Verado is een lijnmotor en loopt daarom per definitie soepeler dan een conventioneel V-blok. Een lijnmotor is beter uitgebalanceerd omdat de cilinders achter elkaar in een lijn staan en is bovendien compacter.

Nauwkeurige besturing
Dankzij de unieke elektrohydraulische stuurbekrachtiging van de Verado treedt er geen stuurkoppel op en is een precieze besturing mogelijk.

Nagenoeg trillingsvrij
Dankzij de innovatieve plaatsing rondom de powerhead treden er vrijwel geen motorgerelateerde trillingen op.

Ultieme controle
Het SmartCraft® Digital Throttle & Shift (DTS) systeem staat garant voor een automotive-style besturing, een supersnelle gasrespons en soepel schakelen omdat het systeem, in tegenstelling tot traditionele mechanische kabelsystemen, niet inhoudt. DTS is meer dan 50.000 uur getest en is al vier jaar in gebruik, waardoor het het meest beproefde besturingssysteem op het water is.

Volledige brandstofcontrole
SmartCraft zorgt ervoor dat bij aandrijfsystemen voor boten alles onder controle is, vooral als het gaat om brandstofbeheer. SmartCraft biedt actuele, nauwkeurige en betrouwbare informatie over actieradius, brandstofpeil en brandstofverbruik, voor meer efficiëntie.

SPECIFICATIES VERADO 200
Vermogen 200 hp (147,10 kw)
Verplaatsing 231 kg
Toerenteller 5800-6400
Displacement 1732 cc
Cylinderopstelling In-line
Aantal cylinders 4
Starting Elektrisch
Alternator 882 watt
Inductiesysteem
SmartCraft DTS (Digital Throttle & Shift), supercharged with charge air cooling and electronic boost pressure control
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 2.08:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 4 stroke supercharged
Alternator type Fully regulated Belt-Driven

Net als het zescilindermodel is ook de viercilinder Verado zijn tijd vooruit als het om ongeëvenaard vermogen en een ongekende vaarbeleving gaat. De automotive-style respons, de snelle acceleratie en het ongeëvenaarde koppel gaan hand in hand met toonaangevende betrouwbaarheid en optionele stuurbekrachtiging voor een vaarbeleving die vergelijkbaar is met die van ons zescilindermodel. Iets kleiner, maar nog steeds spectaculair en nog steeds de beste.

Bekijk hier meer over "Mercury Verado 200 2015" »

Mercury Fourstroke 80 HP 2019

€ 11.329

Mercury Fourstroke 80 HP 2019

Motortype 4-cilinder lijnmotor

Cilinderinhoud (L) 2.1

Toerental bij volgas 4500-5500
Brandstoftoevoersysteem Computergestuurde multipoort elektronische brandstofinjectie (EFI)
Dynamo amp/watt 35 A / 441 W met watergekoelde spanningsregelaar
Aanbevolen brandstof Loodvrije benzine met minimaal 90RON
Aanbevolen olie Mercury FourStroke-olie 10W-30
Systeem dat de bestuurder op de hoogte houdt van de bescherming van de motor SmartCraft-motorbewakingssysteem
Compatibel met SmartCraft digitale technologie Ja
Starten Smart Start Electric
Besturing Compatibel met Big Tiller/ Dubbele kabel, mechanisch
Aslengte 508 mm
Verhouding onderwaterhuis 2.07:1
Drooggewicht *Lichtste model beschikbaar 163 kg
CARB-sterwaardering 3
Boring en slag 3.5 x 3.2" / 90 x 81 mm
Ontsteking SmartCraft ECM 70 Digital Inductive
Brandstofsysteem Elektronische brandstofinjectie (EFI)
Koelsysteem Watergekoeld met thermostaat
Schakelen F-N-R
Opties onderwaterhuis Standaard
Trimsysteem Opklapbekrachtiging
Uitlaatsysteem Door schroef
Trimbereik in ondiep water (graden) 20
Kleur Phantom Black

Bekijk hier meer over "Mercury Fourstroke 80 HP 2019" »

Mercury Fourstroke 60HP EFI Command Thrust 2015

€ 9.283

Mercury Fourstroke 60HP EFI Command Thrust 2015

Pk/kW 60 / 44.1
Motortype 4-cilinder lijnmotor
Cilinderinhoud (CID/CC) 60.8 / 995
Toerental bij volgas 5500-6000
Brandstoftoevoersysteem 2 kleppen per cilinder, enkele bovenliggende nokkenas (SOHC)
Dynamo amp/watt 18 A / 226 W
Aanbevolen brandstof Loodvrije benzine met minimaal 90RON
Aanbevolen olie Mercury FourStroke 25W40-scheepsolie
Systeem dat de bestuurder op de hoogte houdt van de bescherming van de motor
SmartCraft-motorbewakingssysteem
Compatibel met SmartCraft digitale technologie Ja
Starten Elektrisch (draaisleutel)
Besturing Compatibel met Big Tiller/ Extern/ Stuurknuppelkit
Aslengte 508 mm
Verhouding onderwaterhuis 2.33:1
Drooggewicht *Lichtste model beschikbaar 118 kg
CARB-sterwaardering 3
Boring en slag 2.56 x 2.95" / 65 x 75 mm
Ontsteking ECM 07 Digital Inductive
Brandstofsysteem Elektronische brandstofinjectie (EFI)
Koelsysteem Watergekoeld met thermostaat
Schakelen F-N-R
Opties onderwaterhuis Command Thrust
Trimsysteem Trimbekrachtiging
Uitlaatsysteem Door schroef
Trimbereik in ondiep water (graden) 20
Losse brandstoftank (optioneel) Ja
Kleur Phantom Black

Bekijk hier meer over "Mercury Fourstroke 60HP EFI Command Thrust 2015" »

Mercury Fourstroke 25 EFI 2019

€ 4.559

Mercury Fourstroke 25 EFI 2019

Mercury F25EFI, MH of MLH € 4.559,-

Mercury F25EFI, E of EL € 4.654,-

Mercury F25EFI ELPT € 5.229,-

De Mercury-viertaktmotoren geven al vele jaren de toon aan als het om schone, stille en zuinige buitenboordmotoren gaat, en nu is de kloof zelfs nog groter. We hebben innovatieve techniek gecombineerd met geavanceerde betrouwbaarheidsfuncties om ervoor te zorgen dat onze buitenboordmotoren schoon, stil en schokvrij werken en snel reageren – wij bieden het allemaal terwijl u op de brandstof- en onderhoudskosten bespaart.

De 25 en 30 pk-modellen zijn voorzien van het eerste EFI-systeem zonder batterij, waardoor de motor sneller start, soepeler loopt en zuiniger is.

Een motor die altijd start
Mercury’s viertakt-EFI-buitenboordmotoren starten altijd direct, lopen soepel en zijn betrouwbaar. De 25 en 30 pk-modellen zijn de eerste EFI-buitenboordmotoren zonder batterij.

Soepele werking
Mercury’s draagbare viertaktmotoren en de viertaktmotoren in het middensegment zijn lijnmotoren, waardoor ze per definitie soepel lopen.

Schone motoren
Alle Mercury-viertaktmotoren zijn schone motoren die het milieu helpen beschermen voor toekomstige generaties. Elke Mercury-viertaktmotor in het middensegment voldoet aan de eisen voor CARB 3-Star certificering voor lage emissies.

Eenvoudig schakelen
Het nauwkeurige schakelsysteem maakt soepel schakelen mogelijk, voor een betere vaarbeleving.

SPECIFICATIES FOURSTROKE 25 EFI
Vermogen 25 hp (18,39 kw)
Verplaatsing 71 kg
Toerenteller 5000-6000 Displacement 526 cc
Cylinderopstelling In-line
Aantal cylinders 3
Starting Handstart of elektrisch
Alternator 186 watt
Inductiesysteem 2-valve single overhead cam design
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.92:1
Besturing Tiller or Remote
Recommended boat transom type 381 mm (S) - 508 mm (L)
Maximale Tankinhoud 25 l
Type Benzinetank Standaard
Brandstofsysteem EFI
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
Motortechnologie 4 strokes

Bekijk hier meer over "Mercury Fourstroke 25 EFI 2019" »