U bevindt zich hier:

Mercury OptiMax 150 Pro XS 2015

€ 18.598

Mercury OptiMax 150 Pro XS 2015

KEUZE VAN DE PRO’S

OptiMax Pro XS buitenboordmotoren zijn snel van binnen naar buiten. Tweetraps directe brandstofinjectie (DFI), high-performance carbon fiber reedkleppen en aangepaste uilaattuners, werken samen om ongekende acceleratie en ongeëvenaarde topsnelheid te leveren.

Snelheid/prestaties

Het OptiMax Two-Stage Direct Injection System injecteert een continue nevel van verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder, voor constante prestaties en een ongeëvenaarde gasrespons. De Pro XS biedt bovendien een hoger toerentalbereik bij volgas, waardoor u meer propelleropties hebt om uw boot optimaal te laten presteren.

Krachtig en efficiënt

Het compacte 60-graden V6-blok verenigt de soepele prestaties van een krachtige V6-motor met een slanke, lichte vormgeving, waardoor de motor voor vrijwel elke boottype een prima keus is. Vergeleken met andere direct ingespoten motoren levert de V6 constant betere prestaties wat betreft holeshot, acceleratie in het middenbereik en topsnelheid.

SPECIFICATIES OPTIMAX 150 PRO XS Vermogen 150 hp (110,33 kw) Toerenteller 5250-5750 Displacement 2507 cc Cylinderopstelling V Aantal cylinders 6 Starting Elektrisch Alternator 756 watt Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A) Overbrengingsverhouding 1.87:1 Besturing Remote - Big Tiller Optional Brandstof UL90R Gesloten koeling N/A Motortechnologie 2 strokes direct injection Bootgewicht 195 kg

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 150 Pro XS 2015" »

Mercury OptiMax 250 2015

€ 25.781

Mercury OptiMax 250 2015

<b>Beproefde motoren</b><br>

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.<br>

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie
Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor die ook nog eens duurzaam is.

Onderscheid u van de rest
Wilt u zich onderscheiden van de rest zodat anderen het nakijken
hebben? Geen probleem. Wat snelheid, vermogen en acceleratie betreft, laat de Mercury OptiMax ProXs de concurrentie ver achter zich. De Mercury OptiMax Pro XS- modellen zijn rechtstreeks afgeleid van de Mercury OptiMax-racemotoren, waarmee meer wedstrijden zijn gewonnen dan met alle andere buitenboordmerken bij elkaar.

Zuiger omhoog, zuiger omlaag
Een op- en neergaande zuiger: twee simpele slagen die het verschil in vermogen uitmaken. De 200 - 250 pk OptiMax-modellen zijn het summum van jarenlange technologische innovatie. Van meet af aan wilden we vaarliefhebbers een buitenboordmotor met een uitstekende acceleratie en topsnelheid bieden die bovendien voor een duidelijke, duurzame brandstofbesparing zorgt.

Het voordeel van een DFI-systeem
Bij het beproefde systeem voor directe brandstofinspuiting van de Mercury OptiMax vindt de meest efficiënte brandstof- en luchtvermenging plaats. De OptiMaxluchtcompressor levert efficiënt en precies de juiste hoeveelheid lucht voor een maximale verbranding. Bovendien is de OptiMax licht en onderhoudsvriendelijk. Al met al zorgt de OptiMax zo voor een flinke kostenbesparing.

SPECIFICATIES OPTIMAX 250
Vermogen 250 hp (183,88 kw)
Verplaatsing 229 kg
Toerenteller 5500-6000
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big Tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 250 2015" »

Mercury Verado 250 2015

€ 25.031

Mercury Verado 250 2015

Fluisterstil
De Verado is voorzien van een inlaatgeluidsdemper met meerdere kamers, waardoor het totale geluidsniveau met maar liefst 14 decibel wordt verlaagd en het motorgeluid aangenamer is. Bovendien absorbeert een akoestische schuimlaag langs de bovenste en onderste motorkap de hoogfrequente geluiden van de motor en de aandrijfas, wat tot het uitstekende geluidsniveau leidt.

Soepele prestaties
De Verado is een lijnmotor en loopt daarom per definitie soepeler dan een conventioneel V-blok. Een lijnmotor is beter uitgebalanceerd omdat de cilinders achter elkaar in een lijn staan en is bovendien compacter.

Nauwkeurige besturing
Dankzij de unieke elektrohydraulische stuurbekrachtiging van de Verado treedt er geen stuurkoppel op en is een precieze besturing mogelijk.

Nagenoeg trillingsvrij
De Verado-motorophangpunten zijn tweemaal zo groot als normale ophangpunten en door de innovatieve plaatsing ervan rondom de powerhead treden er vrijwel geen motorgerelateerde trillingen op.

Ultieme controle
Het SmartCraft® Digital Throttle & Shift (DTS) systeem staat garant voor een automotive-style besturing, een supersnelle gasrespons en soepel schakelen omdat het systeem, in tegenstelling tot traditionele mechanische kabelsystemen, niet inhoudt. DTS is meer dan 50.000 uur getest en is al vier jaar in gebruik, waardoor het het meest beproefde besturingssysteem op het water is.

Volledige brandstofcontrole
SmartCraft zorgt ervoor dat bij aandrijfsystemen voor boten alles onder controle is, vooral als het gaat om brandstofbeheer. SmartCraft biedt actuele, nauwkeurige en betrouwbare informatie over actieradius, brandstofpeil en brandstofverbruik, voor meer efficiëntie.

SPECIFICATIES VERADO 250
Vermogen 250 hp (183,88 kw)
Verplaatsing 288 kg
Toerenteller 5800-6400
Displacement 2598 cc Cylinderopstelling In-line
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 882 watt
Inductiesysteem
SmartCraft DTS (Digital Throttle & Shift), supercharged with charge air cooling and electronic boost pressure control
Overbrengingsverhouding 1.85:1
Besturing Electric Hydraulic Power steering
Recommended boat transom type
508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Brandstofsysteem EFI
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Gesloten koeling N/A
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 4 stroke supercharged
Alternator type Fully regulated Belt-Driven

Toen wij van Mercury de perfecte buitenboordmotor wilden maken, namen we alles onder de loep: elk getal, elk scenario, elk detail. Het resultaat? De Verado®, ‘s werelds meest betrouwbare en meest geavanceerde aandrijfsysteem. De zescilinder Verado is uiterst betrouwbaar en biedt een superieure vaarbeleving, een ongelofelijke power en acceleratie en de stilste, soepelste prestaties die ooit door een buitenboordmotor zijn geleverd. Je moet het zelf beleven om het te geloven.

Bekijk hier meer over "Mercury Verado 250 2015" »

Mercury OptiMax 200 2015

€ 22.381

Mercury OptiMax 200 2015

Beproefde motoren

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.

Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie

Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties van een motor

SPECIFICATIES OPTIMAX 200
Vermogen 200 hp (147,10 kw)
Verplaatsing 225 kg
Toerenteller 5000-5750
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 200 2015" »

Mercury OptiMax 225 2015

€ 23.619

Mercury OptiMax 225 2015

<b>Beproefde motoren</b><br>

De Mercury OptiMax brengt vaarliefhebbers al meer dan tien jaar snel, efficient en betrouwbaar naar hun plaats van bestemming. Niet verrassend, want met dat doel is de motor ook ontworpen. Ons unieke systeem voor directe brandstofinjectie (DFI ) is krachtiger, zuiniger, betrouwbaarder en veelzijdiger dan alle andere DFI- systemen voor buitenboordmotoren. Misschien is de OptiMax juist daarom wel ‘s werelds best verkochte direct ingespoten buitenboordmotor.<br><br>

<b>Het voordeel van Mercury’s systeem voor directe brandstofinjectie</b><br>

Hoe kleiner de brandstofdeeltjes, hoe beter de verbranding. Het DFI- systeem van de Mercury OptiMax injecteert een nevel van microscopisch kleine, verstoven brandstof- en luchtdeeltjes rechtstreeks in de cilinder. Deze brandstofdeeltjes zijn slechts een fractie van de doorsnede van een menselijke haar en verbranden daardoor sneller, schoner en vollediger. En dat leidt tot een lage uitstoot, een grotere brandstofbesparing en betere prestaties.

Onderscheid u van de rest Wilt u zich onderscheiden van de rest zodat anderen het nakijken hebben? Geen probleem. Wat snelheid, vermogen en acceleratie betreft, laat de Mercury OptiMax ProXs de concurrentie ver achter zich. De Mercury OptiMax Pro XS- modellen zijn rechtstreeks afgeleid van de Mercury OptiMax-racemotoren, waarmee meer wedstrijden zijn gewonnen dan met alle andere buitenboordmerken bij elkaar.

Zuiger omhoog, zuiger omlaag
Een op- en neergaande zuiger: twee simpele slagen die het verschil in vermogen uitmaken. De 200 - 250 pk OptiMax-modellen zijn het summum van jarenlange technologische innovatie. Van meet af aan wilden we vaarliefhebbers een buitenboordmotor met een uitstekende acceleratie en topsnelheid bieden die bovendien voor een duidelijke, duurzame brandstofbesparing zorgt.

Het voordeel van een DFI-systeem Bij het beproefde systeem voor directe brandstofinspuiting van de Mercury OptiMax vindt de meest efficiënte brandstof- en luchtvermenging plaats. De OptiMaxluchtcompressor levert efficiënt en precies de juiste hoeveelheid lucht voor een maximale verbranding. Bovendien is de OptiMax licht en onderhoudsvriendelijk. Al met al zorgt de OptiMax zo voor een flinke kostenbesparing.


SPECIFICATIES OPTIMAX 225
Vermogen 225 hp (165,49 kw)
Verplaatsing 225 kg
Toerenteller 5000-5750
Displacement 3032 cc
Cylinderopstelling V
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 756 watt
Inductiesysteem 2-stage direct fuel injection
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL) - 762 mm (XXL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Digitaal gassysteem Ja
Contrarotatie XL, XXL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 2 strokes direct injection
Alternator type Belt-Driven

Bekijk hier meer over "Mercury OptiMax 225 2015" »

Suzuki DF20A | 15A | 9.9B 2019

€ 3.349

Suzuki DF20A | 15A | 9.9B 2019

De meest compacte lichtgewichten. Van alle componenten is het gewicht zo laag mogelijk en het formaat zo compact mogelijk gehouden, zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties. Hierdoor zijn de nieuwe modellen uit de Power Midrange de meest compacte en lichtgewicht buitenboordmotoren in hun soort.

Door de toegepaste state-of-the art technieken hebben de nieuwste Suzuki’s een zeer goede gasrespons, lineaire vermogensafgifte en zijn ze bovendien zeer zuinig met brandstof. De vernieuwde “Easy Start” techniek zorgt tevens voor een snelle en lichte bediening van de handstarter van de DF15A en DF20A.

Motortype: 4-takt Vermogen aan de schroefas: 20pk / 15pk / 9.9pk Aantal cilinders: 2 in lijn Cilinderinhoud: 327 cm3 Aandrijfaslengte: S: 381 mm L: 508 mm

Prijs:
€ 3.399,- (DF9.9BRS)

€ 3.399,- (DF9.9BRL)

€ 3.349,- (DF15AS)

€ 3.349,- (DF15AL)

€ 3.899,- (DF15ARL)

€ 3.999,- (DF15ARL)

€ 3.699,- (DF20AS)

€ 3.999,- (DF20AEL)

€ 3.999,- (DF20AEL)

€ 4.299,- (DF20ARS)

€ 4.299,- (DF20ARL)

€ 4.599,- (DF20ATL)

S = Kortstaart L = Langstaart

Bekijk hier meer over "Suzuki DF20A | 15A | 9.9B 2019" »

Suzuki DF6 | DF5 | DF4 2019

€ 850

Suzuki DF6 | DF5 | DF4 2019

Zo lang de voorraad strekt;

PRIJS:

€ 1199,- DF4S nu voor € 850,-

€ 1349,- DF5S nu voor € 950,-

€ 1449,- DF6S nu voor € 1050,-

GEAVANCEERDE TECHNOLOGIE

De DF6, DF5 en de DF4 worden aangedreven door een 1-cilinder 4-takt met bovenliggende nokkenas en een cilinderinhoud van 138 cm3, de grootste 1-cilinder in deze klasse. Het lichte gewicht gecombineerd met het uitstekende koppel bij het lage en middelste toerengebied zorgen voor een geweldige acceleratie. De digitale condensatorontsteking zorgt voor een exacte ontstekingstiming.

BREED INZETBAAR

Ook de 1-cilinder buitenboordmotoren van Suzuki geven ongelooflijk veel watersportplezier. Licht van gewicht, maar toch uitermate krachtig. Deze veelzijdige buitenboordmotoren zijn zo ontworpen dat ze perfect geschikt zijn voor elke kleine boot of opblaasboot. Ze bieden geavanceerde 4-takt technologie in draagbare vorm. Waar u ook heen gaat, uw Suzuki 4-takt neemt u zo mee.

KRACHTIG & COMPACT

Op een kleine boot of opblaasboot past natuurlijk het beste een Suzuki draagbare buitenboordmotor. De DF6, DF5 en DF4 zijn niet alleen krachtig en draagbaar, ze zijn zuinig, schoon en ze zijn gemakkelijk te bedienen.

DF4/DF5/DF6: LICHTGEWICHT KRACHTPATSERS MOTORTYPE:4-takt VERMOGEN AAN DE SCHROEFAS: 4pk / 5pk / 6pk CILINDERS/OPSTELLING: 1 CILINDERINHOUD: 138 cm3 AANDRIJFASLENGTE: S: 381 mm L: 508 mm

Zo lang de voorraad strekt;

PRIJS:

€ 1199,- DF4S nu voor € 850,-

€ 1349,- DF5S nu voor € 950,-

€ 1449,- DF6S nu voor € 1050,-

Bekijk hier meer over "Suzuki DF6 | DF5 | DF4 2019" »

Stingray 204 LR Outboard 2019

€ 30.430

Stingray 204 LR Outboard 2019

The 204LR is an outboard version of the 208LR entry level sport deck bowrider. It retains the same 15" side entryway for quick and easy boarding. Underneath the sundeck is a large storage area for water toys and gear. Aft of the sundeck are two double-tiered swim perches for hanging out on the transom. Multi-step boarding ladders fore and aft provide convenient re-entry from the water and beach. A fiberglass cockpit floor liner offers comfortable traction and makes cleanup easy at the end of a fun day on the water.

De 204LR is een buitenboordmotor versie van onze 208LR Sport Deck bowrider. Het behoudt dezelfde 15" kant ingang voor snelle en eenvoudige boarding. Onder het zonnedek is een zeer grote opslagruimte voor water speelgoed en gear. Multi-step boarding ladders bieden handige re-entry van het water en het strand. Een glasvezel kuipvloer liner biedt comfortabele grip en maakt het opruimen gemakkelijk aan het einde van een leuke dag op het water.

bestek
Motor typeO / B
lengte over alles20'5"6.2 m
straal99250 cm
Ontruiming van de brug (met windscherm)49 in125 cm
Gemiddeld Droog gewicht * (w / populaire engine)2490 lb115pk motor
Brandstof capaciteit34 gal129 liter
water Capacity6 gal23 liter
Ice Box / Cooler Capacity32 + 14 qt30 + 13 liter
Livewell Capacity44 qt42 liter
Maximum capaciteit9/1715 ppl / lb9/778 ppl / kg
Max Engine Power150
Gegoten Diepte (voorruit Base naar Keel)48 in122 cm
Max diepte (met windscherm)62 in158 cm
Max Draft (rit naar beneden)NA
Max diepgang A (Drive Up)18 in46 cm
Bow Diepte (Boog aan Kussen Top)16 in41 cm
Bow Depth (Max diepte)32 in80 cm
Bow Lengte (Max lengte)55 in140 cm
Cockpit Diepte (At Helm)32 in81 cm
Cockpit Breedte (Max Molded)81 in206 cm
Cockpit Lengte (Max Molded)101 in257 cm
deadrise20
transom Hoek15

Bekijk hier meer over "Stingray 204 LR Outboard 2019" »

Mercury Verado 350 2015

€ 35.961

Mercury Verado 350 2015

SPECIFICATIES VERADO 350
Vermogen 350 hp (257,43 kw)
Verplaatsing 303 kg
Cylinderopstelling In-line
Aantal cylinders 6
Starting Elektrisch
Alternator 882 watt
Overbrengingsverhouding 1.75:1
Besturing Electro-hydraulic power steering
Fuel type Gasoline
SmartCraft Ja
Digitaal gassysteem Ja
Gesloten koeling N/A
Motortechnologie 4 stroke supercharged

Bekijk hier meer over "Mercury Verado 350 2015" »

Mercury Verado 200 2015

€ 21.415

Mercury Verado 200 2015

Fluisterstil
De Verado is voorzien van een inlaatgeluidsdemper met meerdere kamers, waardoor het totale geluidsniveau met maar liefst 14 decibel wordt verlaagd en het motorgeluid aangenamer is. Bovendien absorbeert een akoestische schuimlaag langs de bovenste en onderste motorkap de hoogfrequente geluiden van de motor en de aandrijfas, wat tot het uitstekende geluidsniveau leidt.

Soepele prestaties
De Verado is een lijnmotor en loopt daarom per definitie soepeler dan een conventioneel V-blok. Een lijnmotor is beter uitgebalanceerd omdat de cilinders achter elkaar in een lijn staan en is bovendien compacter.

Nauwkeurige besturing
Dankzij de unieke elektrohydraulische stuurbekrachtiging van de Verado treedt er geen stuurkoppel op en is een precieze besturing mogelijk.

Nagenoeg trillingsvrij
Dankzij de innovatieve plaatsing rondom de powerhead treden er vrijwel geen motorgerelateerde trillingen op.

Ultieme controle
Het SmartCraft® Digital Throttle & Shift (DTS) systeem staat garant voor een automotive-style besturing, een supersnelle gasrespons en soepel schakelen omdat het systeem, in tegenstelling tot traditionele mechanische kabelsystemen, niet inhoudt. DTS is meer dan 50.000 uur getest en is al vier jaar in gebruik, waardoor het het meest beproefde besturingssysteem op het water is.

Volledige brandstofcontrole
SmartCraft zorgt ervoor dat bij aandrijfsystemen voor boten alles onder controle is, vooral als het gaat om brandstofbeheer. SmartCraft biedt actuele, nauwkeurige en betrouwbare informatie over actieradius, brandstofpeil en brandstofverbruik, voor meer efficiëntie.

SPECIFICATIES VERADO 200
Vermogen 200 hp (147,10 kw)
Verplaatsing 231 kg
Toerenteller 5800-6400
Displacement 1732 cc
Cylinderopstelling In-line
Aantal cylinders 4
Starting Elektrisch
Alternator 882 watt
Inductiesysteem
SmartCraft DTS (Digital Throttle & Shift), supercharged with charge air cooling and electronic boost pressure control
Schakeling Vooruit (V) - Neutraal (N) - Achteruit (A)
Overbrengingsverhouding 2.08:1
Besturing Remote - Big tiller optional
Recommended boat transom type 508 mm (L) - 635 mm (XL)
Fuel type Gasoline
Brandstof Unleaded 90 RON min.
SmartCraft Ja
Contrarotatie XL: Verkrijgbaar
Motortechnologie 4 stroke supercharged
Alternator type Fully regulated Belt-Driven

Net als het zescilindermodel is ook de viercilinder Verado zijn tijd vooruit als het om ongeëvenaard vermogen en een ongekende vaarbeleving gaat. De automotive-style respons, de snelle acceleratie en het ongeëvenaarde koppel gaan hand in hand met toonaangevende betrouwbaarheid en optionele stuurbekrachtiging voor een vaarbeleving die vergelijkbaar is met die van ons zescilindermodel. Iets kleiner, maar nog steeds spectaculair en nog steeds de beste.

Bekijk hier meer over "Mercury Verado 200 2015" »